1ο ΓΕΛ Νικόλαος Οικονομίδης , Erasmus + Accreditation
Στο πλαίσιο της Διαπίστευσης του Erasmus+ ΚΑ121 που έχει απονεμηθεί στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν δύο ακόμα δράσεις με κωδικό προγράμματος 2023-1-EL01-KA121-SCH-000133152.
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, Αποστολία Μαλαδάκη, Φιλόλογος, και Ευαγγελία Μήκα, καθηγήτρια Αγγλικής γλώσσας , συμμετείχαν σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης. Η κα Αποστολία Μαλαδάκη συμμετείχε σε πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης, με τίτλο “Digital Innovations and Teaching methods based on the Finnish Educational System” στο Ελσίνκι , κατά το διάστημα 22 Ιουνίου έως 29 Ιουνίου 2024, στον φορέα υποδοχής “ MOVEU PROFESSIONAL SERVICES S. L.”.
Η επιμόρφωση είχε ως στόχο την αναλυτική μελέτη και κατανόηση του φιλανδικού εκπαιδευτικού συστήματος, το οποίο θεωρείται από τα κορυφαία παγκοσμίως. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, η κα. Μαλαδάκη είχε την ευκαιρία να συμμετάσχει σε σεμινάρια και εργαστήρια που αφορούσαν τις σύγχρονες εκπαιδευτικές πρακτικές και τις καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας που εφαρμόζονται στη Φιλανδία. Παράλληλα επισκέφτηκε την Ελληνική Πρεσβεία στο Ελσίνκι όπου έτυχε θερμής υποδοχής από την Πρέσβη, κα. Ναταλία Μ. Καραγεώργου και πληροφορήθηκε για την ζωή και την εκπαίδευση της ελληνικής κοινότητας στη Φιλανδία.
Η κα Ευαγγελία Μήκα, παρακολούθησε μαθήματα κατάρτισης (Training Course) με τίτλο «Active Art: Understanding and Enjoying Art in the Classroom and Beyond», στη Ρώμη, από 23 έως 28 Ιουνίου 2024. Κατά τη διάρκεια του συγκεκριμένου σεμιναρίου έγινε προσπάθεια για μία πολυεπιστημονική προσέγγιση στην ψυχολογία της τέχνης, εισάγοντας τους συμμετέχοντες σε διαφορετικούς τρόπους κατανόησης και διδασκαλίας μέσω των τεχνών, εστιάζοντας στη δημιουργική σκέψη των μαθητών και αξιοποιώντας τον θετικό αντίκτυπο των δραστηριοτήτων που σχετίζονται με την τέχνη για την ευημερία.
Ο στόχος ήταν να διερευνηθεί πώς η δημιουργικότητα σε διαφορετικές ηλικίες και σε διαφορετικά πλαίσια μπορεί να ωφελήσει τη μάθηση και συγκεκριμένα να εξεταστεί το καλλιτεχνικό φαινόμενο ως συνδυασμός προοπτικών και καταστάσεων (καλλιτέχνης, θεατής, έργο τέχνης).