Προσγειωμένος αλλά ρομαντικός, μοναχικός αλλά επικοινωνιακός, ιδιότροπος αλλά εξυπηρετικός, στενόμυαλος αλλά πανέξυπνος. Δεν τον ενδιαφέρει να ζει στο προσκήνιο, αντιθέτως το αποφεύγει, αλλά έχει μια κρυφή δύναμη και ένα κοφτερό μυαλό που τον καθιστά απαραίτητο σε όποιον υπάρχει στη ζωή του.

Προικισμένοι με καλή εμφάνιση και με μια γοητευτική προσωπικότητα. 

Αξιόπιστοι και φροντίζουν τους άλλους περισσότερο από τον εαυτό τους. Κανείς άλλος δεν μπορεί να γίνει τόσο σκανδαλωδώς εξυπηρετικός και διεκπεραιωτικός όσο ένας Παρθένος.
Η πολυμορφική τους φύση τους κάνει εξαιρετικά προικισμένους εφόσον ασχολούνται με πολλά, γνωρίζουν καλά πολλά πράγματα, ενδιαφέρονται να εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους και πάνω απ’ όλα αγαπούν να προσφέρουν και να φροντίζουν.

Αγαπάει και φροντίζει όσο μπορεί τα ζώα και τους ανθρώπους, ενώ είναι ικανός να θυσιάσει όλη του τη ζωή σε αυτό, κάνοντας πολλές θυσίες. Μπορεί να ξεπεράσει κάθε όριο, αν πέσει σε κάποιο πειρασμό. Γενικά είναι άνθρωπος των ακρών και χαρακτηρίζεται από αγνότητα.

Στον έρωτα είναι ρομαντικός, δοτικός, ιδιαίτερα παθιασμένος και συναισθηματικός. 

Στον ερωτικό τομέα έχει μεγάλη επιθυμία και ανάγκη να αγαπήσει και να αγαπηθεί, προχωρώντας όμως πάντα αργά και επιφυλακτικά. Ως σύζυγος η σύντροφος είναι υποδειγματικός. Δηλαδή είναι σταθερός, υπομονετικός, περιποιητικός και αγαπιέται πολύ βαθιά και αληθινά, παρόλο που η ηρεμία και η ψυχραιμία του, του προσδίδουν ένα τόνο ψυχρότητας. Το παρακάνει όμως τις πιο πολλές φορές με την ακρίβεια, τις λεπτομέρειες, την τάξη και την ασφάλεια που θέλει.Στον έρωτα είναι ρομαντικός και δοτικός αλλά όχι ιδιαίτερα παθιασμένος και συναισθηματικός.

Οι Παρθένοι μπορούν να είναι ανεξάρτητοι, αλλά θα είναι δύσκολο γι’ αυτούς να εξελιχθούν σαν άνθρωποι, αν δεν έχουν κάποιον δίπλα τους να τους βοηθήσει να πετύχουν και να μην είναι τόσο αυστηροί με τον εαυτό τους.

Οι Παρθένοι δεν είναι γεννημένοι διευθυντές, δεν τους ενδιαφέρει η δόξα, η φήμη και ο πλούτος, είναι όμως οι καλύτεροι εξυπηρετητές και γνωρίζουν καλύτερα από όλους την αξία της προσπάθειας και της προσφοράς.